Informatie van de hoofddirectie

Beste Stiebel Eltron partners en klanten,

Beste medewerkers,

We maken allemaal moeilijke tijden door als gevolg van de wereldwijde pandemie. Wereldwijd moeten we allemaal ons steentje bijdragen om de snelheid waarmee de ziekte van COVID-19 zich verspreidt, te vertragen. Dit zijn momenten waarop we allemaal samen moeten staan ​​en iedereen zijn of haar deel moet doen.

Bij Stiebel Eltron zijn we ons terdege bewust van de noodzaak om de juiste balans te vinden tussen het bieden van maximale veiligheid aan iedereen met wie we in contact staan, zowel binnen het bedrijf als ten opzichte van al onze externe partners, en het behouden van onze rol in het ondersteunen van onze klanten in de handel en de dagelijkse praktijk op de werkvloer zodat ook zij hun klanten kunnen blijven bedienen. We hebben uitgebreide maatregelen genomen in onze fabrieken en kantoren om ervoor te zorgen dat we het beste uit ons dagelijkse werk kunnen halen. We hebben beschermende maatregelen geïmplementeerd die ons in staat stellen om de productie en de bedrijfsvoering te continueren in het geval van een infectie van een werknemer met het Coronavirus, mocht dat nodig zijn.

Tot dusver hebben we onze klanten zonder onderbrekingen kunnen beleveren. We werken elke dag hard om de hoge serviceniveaus te handhaven. Onze voorraden blijven hoog en we werken met volle capaciteit in onze fabrieken. Tenzij externe factoren buiten onze controle of invloed een streep door de rekening halen, blijven we ook in deze situatie alles in het werk stellen om onze klanten en partners tevreden te houden en hen te helpen in hun dagelijkse bedrijfsvoering. Onze fabrieken blijven open, onze klantenservice, binnen- en buitendienst en servicetechnici staan ​​klaar om u te helpen. Aarzel niet om aanspraak te doen op hen indien dat nodig is.

Naast al deze zaken die ons momenteel bezighouden, blijft natuurlijk de gezondheid en veiligheid van alle betrokkenen een topprioriteit. We wensen u allen dat u en uw dierbaren veilig en gezond blijven en dat u de impact van deze wereldwijde crisis op uw bedrijf op een zo laag als mogelijk niveau kunt houden. Bij Stiebel Eltron zullen we er alles aan doen om bij te dragen aan deze twee hoofddoelen.

Aarzel niet om contact op te nemen met uw Stiebel Eltron aanspreekpartner voor alle hulp die u nodig heeft. We zullen iedereen de komende weken op de hoogte houden van de situatie indien zich wezenlijke veranderingen voordoen.

We zijn er zeker van dat we allemaal uitkijken naar de dag waarop we kunnen terugkijken op deze crisis als iets dat ons heeft samengebracht en ons nog sterker heeft verenigd - in onze families, met onze vrienden, in het bedrijfsleven en zelfs tussen landen.

Blijf gezond!

Dr. Kai Schiefelbein | Dr. Nicholas Matten